20 Nisan 2014 Pazar

Hülya Avşar spor yapmak ibadet gibi.

Ünlü sanatçı Hülya Avşar, hafta sonu Belgrad ormanında spor yaptı.

Tanınmamak için mecburen şapka takmak zorunda olduğunu söyleyen Hülya Avşar, ‘Ben burada tek başıma rahatlıyorum, benim için bir ibadet gibi spor yapmak, burada koşarken yenileniyor ve gelecekle ilgili iş planlarımı konsantremi sağlıyorum’ dedi.

Herhangi bir yeni projede yer alıp yer almayacağının sorulması üzerine Hülya Avşar, ‘Eylül ayında bir sinema çalışmam olacak, yeniden sinemadayım’ dedi. Dizi çalışması yapıp yapmayacağının sorulması üzerine Hülya Avşar, ‘Çok güzel diziler var ben de beğenerek izliyorum, ama benim özgürlüğümü kısıtlayacağına inanıyorum, özgürlüğümden ödün veremeyeceğim, bazı diziler ne kadar zor şartlarda çekiliyor adeta Nazi Kamplarına benziyor’ dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blog Arşivi